Nu ska jag ta bort det!

Nu ska jag och pappsen klippa upp gipset och sen tvätta den och ta mängder med foton. Det kommer att bli jätte skönt och det roliga är att jag har kvar mitt gamla gips. Lite konstigt men det är faktiskt ett minne för livet. Jag minns när jag var liten. När jag såg tjejerna i skolan hoppa runt på kryckor i matsalen och med gips på armen. Jag tyckte det var häftigt och ville ha det. Men i fyra upptäckte jag att det inte var så roligt. Det var varmt,kompicerat och så fick man inte göra vad man ville hur som helst.

Lägenhten var jätte fin och om farmor får den tror jag det kommer passa henne as bra. Haha,hedda. Jonte bor typ längst ner i samma trpphus. Tänk om jag träffar honom någon gång? :S

Aja,nu e iallafall Fannys header färdig!

PS:bilder comes tomorrow DS.


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback