Godis,tårta & te

Nu sitter jag och smaskar i mig godis. Ska kolla lite på stardoll och sen kanske jag ensam sätter mig och tittar på film eller något mysigt. Vill se djävulen bär Prada för den var så jävla bra sist jag såg den (i söndags) Jaja,vi har vart hemma hos mormor & morfar, trodde bara att vi skulle lämna några grejer men vi vart kvar och jag visa dom picnik,vi åt tårta och titta på tv. Mysigt.. Imorgon ska jag till IKEA och kanske titta på This Is It på heron,vi får väll se :)

Men nu blir det somdagt stardoll i några minuter,Kram

Postat av: Emii

snygg design Sv nej dom ska inte följa med , dina då??

2009-11-08 @ 11:50:34
URL: http://sexigasexorna.blogg.se/
Postat av: steffl

2009-11-08 @ 16:10:10
Postat av: hedda

haha , snygg header kolla in min nya :D

jag gjorde den i dag ganska snabbt kännde bara för att få bya den andra var jag inte riktigt nöjde med.

ses i mon puss <33

2009-11-08 @ 16:19:27
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback