Det är skönt när ..

.... man kämpar,svetten rinner och man gör allt för att trycka till det perfekta skottet rakt in i mål. När man ser att publiken ställer sig upp och jublar. Ens kompisar kramar en och skriker. Man känner sig äcklig som svettas,men det spelar ingen roll för man mår toppen. Glädjen och kämparglöden. Något som jag älskar..

Men denna lördag har vart rolig. Skönt att jag kan spela igen,det var riktigt roligt! Det gick bra också. Det förvåna mig att jag kunda placera bollen så perfekt och att styrkan också fanns där. Riktigt posetvit!
Efter träningen drog vi hem till johanna. Vi prata hur mycket som helst. Haha,sen spela vi på hennes och julias synt där hitta vi en låt som vi sjunger på musiken. Så vi uppräde för alla som gick utanför.
Sen duscha vi,prata och titta på lite grejer innan jag drog hem. Snart ska jag stänga av. Titta på tv och käka chips & godis med mamma. Kram

Postat av: juuliiaa

sv:jaaa! :D <333

2009-11-14 @ 19:53:14
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback