Måndag

Hejjsan!

Idag har jag varit i skolan somfaktiskt var rätt roligt. Imorse vakna jag sådär extrem tidigt klockan halv 6 på morgonen :/ sen åt jag frukost som typ tog jätte långt tid .. Idag gick bara jag och Hedda till skolan för elin kunde inte elr något sånt :) första lektion var skit läsning även om jag läste ut en bok :) På rasten blev det brandlarm,elr asså det blev det lite på slutet av lektionen menmen :/ På rasten körde jag,ellinor,frasse och issa Robinson :)) as roligt !!
Sen tråkig syslöjd där helena bara blir sur när man snackar och skrattar lite för högt med andra !! :))
På lunchen körde vi också Robinson och sen hade vi lite allt möjligt tills vi skulle gå hem då vi efter skolan typ körde Robinson i en timme till :) Sen kom issa och hedda hit !! <3

Det ska komma bilder så snart som möjligt men jag måste lära mig ladda över foton !


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback