Från BEERGLUNDS.BLOGG.SE/ för både natta och mig :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vill du vara med mig och alla dansare nästa vecka ?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är framme snart

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej, hade du ringt mig förut, vad ville du ?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Men jag är redan i skolan, skulle nån ha med sig boll ?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Är du på perongen

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
vi vann med 12-10 !

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Aa okej, jag boka stafighter, var det okej ?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Mm

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
men vi är på onsdag ?

10. Din romantiska replik?
Jag har reseverat 3 platser nu.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vem e de

Haha, vi gjorde på nattas mobil :)



Postat av: Linda

sent svar; det är en orginisations grupp mot mobbning. Jag är alltså friendare på min skola med några till, (två från varje klass) som kollar lite extra o berättar om det skulle vara något viktigt att ta upp på friendsmöterna. Så friends är alltså en grupp mot mobbing! kram

2009-05-14 @ 20:03:30
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: anni

om det är din kanin på din visninsbild så är den vääldigt lik min ;)

2009-05-14 @ 21:39:43
URL: http://knasanni.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback