"Kalla det vinnare" ?!



Jag fattar nt att Malena kunde vinna !? Det är faktiskt konstigt tykcer jag.Liksom EMD
måns,agnes vem som helst,men snälla,inte henne ! Aja,här kommer videon med låten som hon vann.
Jag är inte säker på att alla vill höra den en gång till men det är ju ändå en vinnare som i ska delta i ERURO med !

Pussar och Kramar / J
( Har tunering imorgon hela dagen så vi ses väll senare på kvällen,och hem ska jag ha med mig en riktigt jävla stor bukal,det kan jag lova er ! )

Postat av: Amanda

Hon har en bra chans i Eurovision tror jag, men jag tycker inte att låten var bra -.- x]

2009-03-15 @ 10:52:14
URL: http://mandie.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback