Julia Andersson <3

Asså det går inte att förklara hur jag känner för en sån som dig.Mina tankar är på dig hela tiden och jag saknar dig väkeligen mest av allt just nu <3 Jag minns när vi träffades för första gången.Det var som om att vi var gjorde för varandra.Även om båda kanske var lite blyga i början så blev vi som systar.Systar som aldrig skulle lämna varandra eller svika varandra.Alla gånger som vi badat vid din brygga och väntat på att Vaxholmsbåten ska komma och göra vågor.När vi spela bingo tillsamans och när vi skulle göra chokladbollar.Haha,jag minns hur dom blev !<3 Världens godaste chokladbollar av världens bästa systar <3 Eller när vi hopppa ifrån min brygga med flytvästar och det börja åska och regna,fy fan vad kul vi hade ! <3 Men aldra mest måste jag ta upp våra midsommaraftonar,shit pom fritt vad kul !
Som man har dansat och fiskat fiskedamm.Men nu var det länge sen,jag minns inte riktigt vägen till ditt hus så i sommar måste du visa mig det ! <3XD ! Det jag vill att du ska veta är att jag älskar dig så jälva mkt ! <3


Puss o Kram på dig Julia Andersson <33

  <3 

Älskar dig älskling <3


 


Postat av: din absolut bästa vän som älskar dig så otroligt mycket !

haha, jag minns också allting, som om det var igår vi gjorde det ! jag älskar dig verkligen och jag blir tårögd när jag läser det du har skrivit. allt vi har gjort tsm, åhhh jag längtar till sommaren så himla mkt ! jag kommer alldrig glömma allt vi gjort, inte dig heller. jag älskar dig gumman, jag älskar dig <3

2009-03-17 @ 18:28:13
URL: http://juuliiaaa.devote.se
Postat av: Någon som älskar dig !!

Jag älskar dig också som du fattat i texten <3

I sommar måste vi träffas och jag vet inte,men har du åkt patrioten som man kan åka efter en båt.

Älskar dig älskling <33

2009-03-19 @ 07:27:00
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: juliiiiiiaaaaaa

vadå för patrioten?? ;o

aa, såklart, älskar diig<3

2009-03-19 @ 20:39:26
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback