Johanna Ahl <3

Johanna,du är en sån man inte kan motstå.Dina skratt gör mig lyklig och man vet att du fattar.Jag behöver aldrig vara osäker när jag är med dig.Du gör mig glad och full av känslor.Som den gången när vi var på Eriksdagsbadet,gud vad kul vi hade.Det är liksom en sån grej man bara inte glömmer som mkt annat.Jag vet att jag ska byta skola i 6-an men det ska inte skilja våran vänskap och kärlek till varandra.Vi måste träffas snart igen,det räcker liksom inte med skol tiden vi har tillsamans.Det behövs någonting mera.Någonting som förstäker vänskpen mellan oss.Jag vill att du värkeligen tar in det här och fattar mig kärlek till dig.Mera kan jag inte föklara,men en sak till vill jag säga : Jag ÄLSKAR DIG <333



                                    Julia <3 Johanna



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback