Jätte bra dag !

Hejjsan igen !!!

Idah har jag haft jätte kul !
I skolan hade vi NP,BD och MU.På bilden rita vi 2 huvuden som skulle sedan bilda en vas och efter det så gick vi till Musiken.Jag satte mig på en jätte obekväm stol.Jag,Hedda och Natta skratta som vanligt till Skotty som låter jätte roligt när han sjunger.När alla typ hade gått var bara jag,hedda,emelie,alex.S och jonte kvar.Vi snacka typ as mycket och sen sprang jag och hämta Syrran.Vi gick tillbaka till musik salen och var där i typ 15 minuter till.Efter det gick vi hem.Jonte och Alex följde med oss och kasta snöboll på alla oss.Det var jätte kul.Sen sa vi hejdå till Bella och sen gick alla hem till mig och spela BUZZ och satt vid datan.Jonte och Hedda gick lite tidigare så det var bara Emelie och Alex kvar <3
Vi körde SIMS och gjorde en as rolig familj,jonte om du läser det här så måste du komma hem till mig någon gång och kolla på den familjen,den är skit rolig ! :) Alex och Emelie gick ungefär hem klockan sju och då satte jag mig vid TV och kolla på allt och lite till.Nu ska jag kolla på " Mästarnas Mästare " och sen ska jag sova sött // Kramisar JC



                  

                Bara lite grann,en bra men gammal låt.Lyssna och sjung med !
                      För 2 år sen gick jag på dans och då dansa vi tilld en här !
                         Men jag måste säga att Beyonce har en skit bra röst !!!

Postat av: julia

jag kollade också på de ;p <3

2009-03-11 @ 17:42:35
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback