Har missat - Nationella Proven //

Hejj igen ;)

Nu har Nationella Proven börjat :0
Jag tykcer det jobbigt men ändå så e det på något sätt spännande och roligt :)<3
Igår baka vi muffins med hemkunskapen,jag vah me Alice och Fille och vi gjorde super goa
muffins.Efter det så gick jag och Nathalie hem till Hedda och baka ännu mera ;)<3
Sen vra det fotbollsträning och efter det fixa jga min blogg - natta har lärt mig nu ;)
Tack så mkt <3

Idah ! ;)
Huumm....
Jag har dåligt minne men jag vet att vi hade Nationella proven,bild och musik.
Musikne var lungt roligast idah :)
Vi sjöng ABBA låtar som vanligt och det börjar sätta sig nu,även om
killarna hela tiden skulle förstöra så var det roligt :)Skotty var jätte
rolig nät han skulle spela "Wataherloo" på synt - jag,Hedda och Natta höll på att kissa på oss av skratt :)
Och innan det så skulle vi sjunga "Super Trouper" och då så sjöng ingen men det gjorde jag så jah bah :
- To night the super ..
As pinsamt,alla typ skratta och jag blev skit genarad :)
Efter skolan gick Alex,John,Hugo och Jonas efter oss och tänkte hänga med oss
till farsta men sen giCK dom :)<3I farsta handla jag inge och efter det gick jag,syrran och pappa på
alsjös båtmässa - roligt förutom dom brönda hambugarna :(<3

Älskar er Alex & Emelie ;)<3
Puss :)




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback