Fredag med dom bästa tjejorna som finns !

Hejjsan :)

Idag har jag och mina hel sköna älsklingar spleat bowling.Jag vakna typ halv sju,det är helt galet ! Veet ! Jag lyssna på musik och satt framför datan.Jag chatta med Hugo,Hedda och Johanna.Jag och johanna snacka om bowlingen och lite till.Sen åt jag fruskost och efter det boka jag och mamma bana.Jag skulle möta hedda elva vid Tunnelbanan och sen skulle vi åka tillsamans till GLOBEN.Johanna och Ellinor var sena så jag och Hedda vänta i globen.Vi var inne på KappAhl och på Djurgårds butiken,så snygga kläder asså ! Sen kom Johanna och Ellinor <3 Vi var inne på GLITTER där Johanna köpte 2 hårband och Ellinor ett par pärl örhängen.Sen gick vi in på Donken och käka lunch.Alla föutom jag tog Happy Meal medans jag skippa pommes och tog cheesburgare och Cola.Efter lunchen så gick vi tillbaka till Tunnelbanan och därifrån åkte vi till Gullmarsplan,där vi skulle bowla.När vi typ var utanför hallen så såg vi Hugo komma springade mot oss,vi hängde med honom in i hallen där vi också såg : Frasse,Jonas och Jonte :) Vi tog våran bana och valde skor,killarna också ! Dom tog banan brevid oss :)<3 Det börja sädär men ändå ganska bra för både jag och Hedda gjorde en varsinn STRIKE ! Vi gjorde oss till ett kill lag och ett tjej lag,vi tävla om 20 kronor.Sen kom jag ganska mkt efter och börja tappa skit mkt,inte så bra :( När det gått 30 min så såg ställningen ut såhär :
1.Hedda
2.Johanna
3.Ellinor
4.Julia
Sen börja jag ta igen och slog flera spärrar och en STRIKE! ! Efter bowlingen så såg vi att jag hade vunnit och Frasse för killarna.Vi plusa ihop allas poäng och såg att vi vunnit.Men killarna ville inte ge oss pengar så vi blev lite sura,men
What Ever ! Killarna fråga om vi ville följa med till medborgarplatesen men Johanna kunde nt för att jon skulle till landet och jag ville inte... Sen så hoppa tydligen alla av för att jag gjorde det.Och istället ville dom till FARSTA.Frasse drog och bad mig att hänga med och tillsist gav jag mig :) Vi gick runt i Centrum i typ 1½ timme och åt glass och testa telefoner.Haha,och på GAME så hitta jag och Ellinor ett spel som alla killar typ ville spela så där fastna vi i jag tror 10 min nästan.Haha,frasse var skit bar på det :) Sen åkte jag och Hedda hem och hemma somna jag och nu ska jag äta popcorn och mysa framför Lets's dance ... Puss,Puss <3

Bilder kommer i pausen :)


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback