Elin,Nathalie och Hedda <3

Hejjsan allihopa :)<3

Idag är det fredag,fredag den 13 :(
Inte så kul,men jag har klarat mig ganska bra hitills.Men om jag skulle sitta och tänka igenom dagen och försöka att hita fel skulle jag nog kunna hitta säkert 10 stycken ! :)Efter skolan gick jag med Elin,Natta,Isabella och Hedda <3 Vi prata och skratta,ganska mycket :) Bella gick hem medans vi gick till Natta och hade det skojj.Vi kolla på film medans Elin sms:ade med Morre och Frasse.Efter filmen så la vi ansiktsmask som var jätte äcklig,men den funka för jag blev len och mjuk på min hud efter.Elins ville inte gå bort så Natta och jag hjälpte henne lite grann <3 Sen ringde Morre och Frasse till Elin och då stog dom utanför fönstret coh vinka till mig.Vi gikc ut snabbt och snacka lite.Sen kasta Frasse värsta snöbollen på mig,i nacken ! :O Jag kasta tillbaka och sen sprang jag in med dom andra.Inne sminka vi Natta inför en fest his skulle på,nu sitter jag och kollar på Let's dance och sen ska jag sova sött ;)<3 P & K / J

Bilder kommer senare ikväll eller imorgon :)<3 Om ni är nyfikna så är det mest bilder på Elin <3



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback