Hungrig som en gris!


Nääh,jag måste äta snart! E hungrig som tusan och tänker bara på mat. Jag åt faktiskt för typ 5 timmar sen!
Idag har jag annars inte gjort ngt speciellt. Tvätta bilden med pappa och sen åkte vi o handla mat tills imorgon.
Vi ska till skåne och hälsa på farmor som ligger inne på sjukhus för 3 veckan i rad! Jag tycker så jäkla synd om henne.Hon har liksom gått ner flera kilo och det e ju hemstk! Nu är hon som tur bättre,men iallafall! 3 VECKOR!! Ingen är värd att ligga på ett sjukhus under 3 veckor i juli. Så det ska bli jättejätte roligt att träffa henne. Ikväll ska vi till farfar och sonja på middag o sen blir det nog tidig kväll. Vi drar typ 5 imorgon. Nu ska jag strax äta lite och sen ska jag blogga lite mera :D



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback