2 veckor går fort!

hej bloggen!

Nu var det ett bra tag sen jag blogga,faktiskt 2 veckor sen! Tiden har gått så fort här på öland så dagarna bara blåser bort,helt sjuuuukt! jag fick precis eller asså internet blev snabbare nu så jga tänkte skriva lite (vi har dålig internet uppkoppling här nere) Idag t.ex så har vi varit på stranden och badat. Så sköööönt! Vi kanske kom dit klockan ett och kom hem halv fem :) jag testa t.ex att vindsurfa som  gick åt skogen,haha,säämst x) och innan det alltså i onsdags så var vi på bödasand för dem som känner till det. Det är en jätte lång sandstrand med camping och sånt roligt. Jag har göt mig att pappa sa att dentyp var 1,2 mil! haha,jag som tänkte springa hela men det blev ett nej direkt,hah! men jag har iallafall sprungit 2 gånger ca 3,3 km. bra va! Efter böda åkte vi hem till emma o nina och bytte om för vi skulle till lammet o grisen och käka :) Det e nog typ världens godaste resturang,det e buffe med kött och sen bröd,såser,potatis och sånt. Ikväll så uppträdde han stefan gunnarsson som spelar för något av lagen i så ska det låta,vi fixa autograf och sen kom vi hem midnatt x)  Imorgon ska olle & crille på konsert så vi ska åka bil upp till hultsfred och där ska vi möta mormor och sen tbx till öland x))

Nu ska jag ner och kolla på tv och sen ska jag nog sova eftersom vi typ åker 9 imrogon,puss o kram julia <3



pool,studsmatta och solstol e det som behövs för ett perfekt sommalov!

Postat av: Anonym

gillar din blogg! fortsätt så! :)

2009-07-21 @ 20:45:49
Postat av: Fredrika

Hej! Vill du vara med i veckans blogg hos mig? Skriv en kommentar i det här inkägget då. http://frdrikas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-1.html#comment Kram!

2009-07-22 @ 18:56:43
URL: http://frdrikas.blogg.se/
Postat av: julia

vad kul det låter!

saknar diiig gumman <3 <3

2009-07-23 @ 11:36:03
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback