Öppet hus och 80-tal ?

Jaa , det var idag det skulle vara Öppet Hus på skolan.Jag gick upp åtta och klädde på mig och åt fruksot.Sen borsta jag tänder.Jag har ju tagit ledigt från skolans Öppet Hus i 45 min för att vara på Kunskapsskolans Öppet Hus.Vi kolla runt och jag känner mig nöjd med valet av skola.Istället för att ha långa tråkigt korridårer så harman glas väggar och allt e liksom öppet.Jag tycker det iallafall e skit bar miljö där ! När klockan var halv åkte vi till Gubbängen igen och där skullen jg vara i klassrummet.Jag jobba Matte med mamma och sen tog vi korv och en fika i matsalen.Cornelia hade kasper teater som vi oxå kolla på.Sista timmen hade vi bild med Helena super kul ! När det var slut åkte jag , mamma , pappa och peter till farsta.Jag handla present till Emelie och köpte lite snask till ikväll , vi ska ha gäster ! När vi kom hem satt jag och chatta me Hedda och sen så hade jag bara 45 minuter på mig att fixa mig.
 
Smink :

Blå och Grön ögonskugga
mascara
rousch
läppstift
läpppenna

Håret :

Toffs
Hairspray
voffel tång

Kläder :

Grå tunika
klack skor
turkosa tights
grå strumpor
halsband blåa
örhängen råsa
Skärp runt magen

Det var allt ! Nu kommer några bilder från igår !

 







 



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback