Nina och Alice <3

Hejj på er ! <3

Idag vakna jag typ åtta och läste systar i jeans som vanligt.
Hedda har ju första filmen så jag ska få låna den men första vill jag ju läsa ut boken.
Jag sms men Nina och sen så ringde jag Alice och fråga om hon också ville hänge med till
Gubbängens IP.Hon ville det så typ kvart i tolv var jag hos henne.Vi mötte Nina vid konsum.
Det var så länge sen jag träffa henne,så det var skit kul att ses...
Vi tog bussen upp till IP och sen så åkte vi.Det var jätte kul men ändå pinsamt.
Morre och Rikard var där och åkte och dom fcik syn på oss.
Sen gick jag till tandläkaren i gubbängen och efter det var jag hemma och slappa.
Imorron ska jag på BIO men mamma och syrran.Ska typ se BOLT eller DISCODAGGARNA !

Puss och Kram / Julia

Ps.Loppan bor inne hos mig nu, jaa ! <33



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback