Köttbulle Matchen och ...

God morgon igen !

Idag e det underbar Onsdag.Har sovit helt OK men det kunde varit bättere.
Jag vakna liksom 7 ! Kallar det katastrof ! Hahaha, kolla på film i 30 minuter och
sen chatta jag med Hedda.Igår i söderköping så handla jag lite grann !
Eller jag köpte 2 böcker som jag ska ge bort.Nellie ska få en bok som heter
"KÖTTBULLE MATCHEN" och syrran ska få en annan som heter "RÄVEN SOM SLUKADE BÖCKER"
och syrran får den på Löradag för att hon - jag och mamma har namnstag.
Hahaha, det e Maria ! <3

Många kramisar / Julia

Ska köpa ett par snygga lurar, vad tycks ?

Märke: KOSS
Pris: 150 - 250 kronor ungefär
Färg: Blå och Svart
Butik: Många - kanske ONOFF eller TEKNIKMAGASINET





Postat av: saga

dom är dyrare än så, jag har sånna.. dom kostar bått med 300 kr, fast det kanske har blivit billigare

2009-02-25 @ 20:18:34
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Jullan

Aha,okej.

För jag läste bara någon stans

att dom typ kosta 200 kronor.Ska kolla med pappa<3

2009-02-25 @ 22:52:56
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Din msn kompis <33

Snygga ;)

2009-02-27 @ 21:37:00

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback