090205

Skridskor dag !

Idag har vi åkt skridskor.Det var super kul ! Förutom att Natta och Johanna gjorde illa sig så var det roligt ! Jag körde t.ex. SvartePetter och Bansdy.Ikväll ska jag på ishockey , Sverige-Ryssland ! Himla spännande asså ! Men iallafall idg han jag och emelie ocxå med mkt i historian , snart pallar jag inte mer ! Jag blev nöjd med texten och imorron ska vi bara klistra på bilderna ! Alex var jätte schysst och köpte 10 lim till klassen , det tycker jag var supers snällt !
Haha,skulle vilja krama honom ! Men man får nog vänta till alla hjärtans dag ! Hahaha ! Efter lunchen fick ´vi själva gå up til IP där vi pricka av oss hos Bitte.Jag åkte med Lillen i början och sen med Johanna.Sen brottades jag med Alex och sen åkte jag och Hedda hem ! Nu har jag precis ätit mellis och ska snart träna glosor och fixa mig inför ikväll !



Puss på er alla men speciellt till Lillen idag !
Bilder kommer om någon timme max , promies !





Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback