090103 ( Viktigt , läs ! )

Okej , ni fatta att ni borde läsa detta inlägg.
Bra du fotsätter.Jag vill första säga att jag hade tänkt döpa min inlägg som KENZA gör.
Hon skriver datumet istället få dagens namn.Jag gillar det.Det andra mycket,mycket allvarligare.
På msn så går det kedjebrev med masso av hämska saker.Min kompis fick ett där det stog att om du inte
skicka det här brevet till 10 personer typ imon 30 minuter så kommer någon att mörda din föräldrar.Fatta vad hämskt !
Så öppna inte brev som ni tycker värkar konstiga för när du öppna brevet på registreras ni i en mejllisa ! Så snälla , för eran egen skull ! Det var allt det viktiga men nu kommer min dag !

Jag gick till skolan och var jätte sen.7 minuter , katastof ! I skolan läste vi och hade MA,BD och MU ! På musiken kom Kurre in och hjälpte oss med Abba musikalen.Det kommer verkeligen bli skit kul ! Han ska hjälpa oss med regler till manus och han ska oxå fixa ljud och ljus på scen.Jag längtar verkeligen ! Hoppas allasköter sig oxå :)Nu ska jag kolla klart på Bygglov och sen ska jag läsa min tidning jag fick idag ! Det ska blui skönt !

Kraam speciellt till Hedda idag ! <3


 



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback