Rösta på mej i Claudias blogg!

Jag tänkte kika in på bloggportalen och titta om kommentarerna och allt flöt på. Och det gjorde det! Har fått massvis med söta kommentarer,och jag blir super glad. Ni uppmuntrar mig verkligen alla som läser! :)

Jag tänker inte gå in på djupet vad som vi har gjort eller hänt här nere i skåne,utan det får bilderna som kommer sen visa. Men jag tänkte bara be er att rösta på mitt bidrag i claudias fototävling! Absolute ska ni rösta på det bidrag som ni tycker mest om,men om ni ville lägga er röst på mig vore det jätte gulligt!

Nu ska jag titta hur det går med farmors kladdkaka och min ischoklad. Jag har bakat som en galning den här helgen,och tror nog inte att det tar slut när vi kommer hem.

Ha det fint alla sötnosar där ute i sverige!

Saknar er grymt mycket Bella,hedda och julia A <3

Postat av: fanny

nu är det så att jag har ordnat en fototävling på min blogg.

gå in på min blogg och var med:)

2009-12-21 @ 19:14:50
URL: http://fannysh.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback