Förlåt,men jag hadde helt enkelt inte tid!

Jag har haft fullt upp sen i söndags. Det har vart träning,skolarbete,vänner och sånt där som är viktigare än blogg och data. Jag har tagit massvis med bilder under helgen men jag kan bara inte få över dom på datan,det gör mig grymt irro x(

Jah,hedda,madde,fellan,chanti,carro och simon satt kvar i ekman efter skolan. Skratta såklrt 24:7 haha,madde hade så knäpp humor. Imorgon ere studidedag och då ska vi till gamla skolan,ska bli skoj! Sen drar jag och emelie till centrum och jag ska kolla på kameror och julklappar i övrigt. Juste! Igår köpte jag det nya enskede stället,wohoo!
Stolt,haha. Nej,men det behövdes verkligen. Jag använder ju inte det gamla utan mina egna träningströjor och cup tröjor.

Nu ska jag bestämma kläder för imorgon,fixa min desgin och lite till :D


Postat av: Astrid

sv: ja eller hur !! du har så rätt så de finns inte! :O



men asså jag kan lätt fortfarande se greveholm och sunes jul, klara knappt ett avsnitt av den nya! dom blir bara sämre och sämre!<3

2009-12-01 @ 21:18:17
URL: http://meercii.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback