Vilken modig unge!

Hellusan blogg!

Idag har det varit toppen väder och perfekt att åka till en mysig badstrand och vara med sin släkt. Igenteligen var det tänkt att jag mormor och morfar + syrran skule åka men sen kom också stefan,caroline och klara dit. Vi bada och skoja. Sen åt vi jätte goda mackor till lunch och bada ännu mera. Min kusin klara var inte alls någon bad kruka utan bada också jätte mycket. Innan dem skulle åka så gick vi bort till tramolinen och tog ett sista dopp. Sefan hoppa i för att ta emot klara och klara bara hoppa ner och tyckte det avr jätte roligt. Hon hade badring så hon kom inte under ytan men andra gången hon hoppa så hade hon ingen badring utan bara armpuffar så hon kom lite under ytan och blev jätte chokad men skratta och sa till alla att hon hade badat och kommit under vattnet. Hon e så söt min lilla kusse :) Vi åkte ifrån stranden klocan tre och nu är den fem så jag ska snart dra till mormor och käka pannkakor med glass och jordgubbar.



(Bilder kommer ikväll eller imorgon)


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback