städastädastäda

ååh! Jag är så trött på att städa nu men jag har liksom hjälp mamma men inte tänkt på att jag också måste damma av i rummet. Imorgon så ska cornelia spela match på IP men jag kommer nog inte för jag ska vila. Men om det skulle vara så att jag blir bättre ska jag vara med emelie eftersom hon inte kan sova här om jag e sjuk. Nu chattar jag med hedda & julia,ganska roligt. Sen blir det tackos (stavning?) och lite mys med mamma och kanske liten titt på matchen på 6:an. Här kommer en bild på min syssling simon som spelar målvakt i landslaget för 15:åringar.

 

världens bästa sysling,



Postat av: julia

sv: jaop det gjorde jag :D haha ja vi tog as många bilder, o kom du ihåg när vi var hos dig och satt vid vattnet så kom vågen så du blev blöt haha xD <3



jag ska också äta tacos ikväll :D <333333

2009-08-29 @ 17:30:14
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: julia

sv: haha ja! <3333

2009-08-29 @ 17:44:22
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback