Så var det bestämt!

Aaa,på lördag så ska emelie sova över här hos oss. Det kommer att bli jätte roligt och vi ska hyra film,äta godis och dricka läsk och ha det bäst! Det var nog ett år sen emelie sov över här så det kommer att bli roligt :D Men hon kommer inte förs än på lördag kväll för jag ska på match AIK - Trelleborg på lördag så jag är inte hemma förs än på kvällen. Men sen på söndagen så ska vi vara tillsamans. Nu ska ni få veta lite mera om min roliga torsdag.

Skola,skola,skola också skola ..
Ibland blir det bara för mycket,och jag vill inte äns tänka på när nästa lov är för då kommer jag att få panik. haha. Idag hade vi matte,svenska/engelska och IT. På matten satt jag med hedda och vi hade det roligt och träna lite bara. Sen på svensk engelskan så satt jag som våran bordsplacering och på IT:n jobba jag med hedda,och det var roligt! Vi skulle hitta massa olika saker på deras hemsida men jag o hedda fick typ fråga hela tiden (även så bloggar vi båda och borde kunna sån där)
Kolla här för att komma tillk hedda blogg.
Efter skolan vänta jag o hedda på emelie vid cyklarna och sen så skulle patrick och max testa våra cyklar och trixa med dem,lite jobbigt menmen .. När jag kom hem nu så åt jag mellis,plocka i rummet och har gått in mina skor med blöta strumpor. / julia


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback