Lila och grönt

Godmorgon alla pigga läsare!

Det var jätte roligt iår kväll. Först var jag ju hemma här och skrev lite om dagen och precis när jag tänkte nu ska jag gå till mormor så hitta jag inte mina nyklar. Jga kolla i hela huset (eller där jag varit sen jag kom hem från badet) men hitta den ingenstans. Jag ringde mormor och hon kom över då precis jag hittat dem. Dem hängde där dem ska,ibland e jag klantig!
Sen gjorde morfar pannkakor på balkongen och vi hade jätte mysigt med glass och jätte mycke jordgubbar. Sen gick jag och cornelia till sonja och farfar och var med felicia o emil. Vi hade as roligt och bara slappa och åt paj. Sen klockan nio gick vi hem och kolla på göta kanal 2 med mormor :) <3

Idag så ska vi förhoppningsvis åka till något bad igen och vara med min mormor. Imorgon åker jag,farfar och syrran ut till landet och myser med nellie o emilia. Det kommer att bli toppen och om mange och simon e ute så ska vi såklart bada :)
Men det som är tråkigt är att julia åker hem idag så vi hinner inte träffas något .. Men nu ska jag börja packa ihop min svarta väska med bad grejer så ses vi ikväll. / Puss


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback