Kunskapsskolan

Nu har jag varit hemma ganska länge. Det var roligt och spännande att se vilka som skulle gå i min grupp. Dem som jag kände var Hedda och Caroline. Vi satte oss vid samma bord och sncka typ mest. Vi gick bara en timme men imrogon går vi längre. Vi ska ha med oss hänglås,inne skor och penfodral. jag och pappa ska åka och köpa ett par skor sen smatidigt som jag tänkte titta efter ett par gräsdojer. Tog lite ostbollar när jag kom hem,var så j*ävla sugen på det. Annars ikväll blir det friidrott och stretching för mina träningsvärkade jumskar / Kram


Postat av: Anonym

började ni idag?<3

Vi börjar på onsdag ;)<3

2009-08-17 @ 16:52:31
Postat av: julia

sv: ah okej, men vet du om den dampar nånting eller så?

aah, den e fett cool och snygg ;D<3

2009-08-17 @ 16:56:46
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: Sonja

Hej Julia! Spännande med skolan,men kolla din stavning lite,du slarvar,aj aj!!!!Tänkte rösta på dig,men hur gör jag?? Kramis!

2009-08-17 @ 17:23:20
Postat av: Sonja

Julia! Har hittat nåt för dig....gå in på [email protected] kolla vad du tycker! puss!

2009-08-17 @ 21:46:51

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback