I köket

Nu ska jag strax dra mig ut till köket och baka lite. Jag ska nog baka shokladbollar och sen ska jag mysa lite framför tv:n.

Idag var det första dagen i skolan och jag kan bara säga ett ord: TOPPEN! Vi möttes vid rummet hade upprop och kolla lite grann. Sen fick vi plaering och jag fick sitta med: Razoan,Max och Matilda. Det var en rolig dag och jag lärde känna två tjejer och lite en kille. Hedda satt med någon som hette något konstigt namn och hon vär jätte snäll men sen lärde jag känner Matilda lite grann och litelite Max. Vi fick skåp (mkt bättre än gubbängen) och dit givk man och hämta saker och sånt. Jag hedda o emelie cykla tsm hem. Jag tog ett äpple och satte mig här. / Kram


Tagen från storkrån


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback