Hökarängen med dykning

Hellusan,

Idag var jag med min underbra hedda och med natta! i var först hemma och snacka,sjöng och skoja. Sen lite senare så åkte vi till hökarängen och till hökarängsbadet och bada. Först bada vi och dök jätte mycket ochhade as roligt. Sen sola vi och natta läste medans jag och hedda snacka. Sen tog vi en glass och läsk och sola lite till. Jag och hedda svettades som sjuttn så i bada mera och sö mera! Sen prata vi i solen och värmde oss innan vi tog ett sista dopp innan vi srog hem. Jag och hedda skulle dyka men det stog några herrar där som också skulle hoppa men vi skulle hoppa före dem. Såhär lät det då.

Mannen: one,two,three go!
Hedda och jag: ehh,ok!
Vi hoppa i.
Mannen: ohh,haha,good!

Nu sitter jag med hedda och hon håller på att leka med sin brorsa,han e roligt! / Kram



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback