Dag 2

Cykla till skolan som vanligt med hedda. Det var kallt för händerna så även om det bara är augusti så tänker vi ha fingervantar på oss imorgon (om det inte e varmare) Det var roligt i skolan,igen :D Vi hade loggbok,svenska,matte och bild idag. Efter rasten hade vi matte (lätt som en plätt)sen  hade vi inte så god lunch och sen bild och svenska. Det var roligast på bilden då våran lärare fredrik bara,

Fredrik: Är det någon som hör musiken?
Klassen: Nja,mm ..
Fredrik: Okej för det gör inte jag. Jag hör bara 4 tjejer sitta och snacka.
Jag,hedda,changtal o carro: hahah,och dö skratta :D

Men det var bara lite skämt asså han blev inte arg utan bara skratta!

Sen efter skolan gick jag o hedda till konsum och köpte glass sen gik vi hit till henne och gjorde matte läxa,kolla på tv och åt mellis. Hedda prata med natta också och ho berätta lite om hur det var i skolan (7 nya killar) hah,roligt för dem! /julia


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback