Teest

Har du mer än 20 st sms i inkorgen? - jaa!
Vad står det i ditt tredje? - Det vavr inte 20 år
Och vem var det ifrån? Marcus (Morre)
Smsar ni ofta? neej!
Vad står det i ditt 18:e sms? - Vart är du ? vg ?
Är han/hon farlig? Jaa,jätte.Hon skuter bollar på mig när jag ska ta min boll XD
Hur farlig? 100/100
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? - morre,hedda,emelie,jonte,pappa,
Alexander,Sonja,Isabella,marcus (frasse) mobilsvar,Ebba,Johanna och Natta
Smsar du ofta? jaa,men mindre nu än förut,nu är jag singel XD
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen? 1360
Hur många mms? 7
Är du beroende? aa,lite
Vem ringde du senast? Isabella
Vem ringde senast dig? Dolt nummer (morre & david)
Snyggast på din kontaktlista? Morre
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? Blommor
Hur många bilder har du på mobilen?69
Vilken är din favoritbild? Alice
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: Sony Ericsson W300I vit & grå WALKMAN
Har du varit helt ärlig nu? jaa!






Postat av: Linda

sv: nehe okej, men jag kan inte riktigt säga att det svider. Men tänk dig om det blöder jättemycket och så kan du inte ens byta tuss utan att det forsar blod ner i ögonen och på kinderna. Och man kan inte ens sitta upp, och det kommer ner blod i munnen så man måste svälja hela tiden. Men det beror ju på som närjag var i kungsängen då blödde jag så mkt, men som i de inlägget jag skrev om så var det bara att sätta in en tuss i näsan och sedan slutade det. Hihi ;) vad gör du idag då?<3

2009-04-26 @ 09:24:46
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har precis kommit hem ifrån en parklek där ajg och min klass städa,jätte roligt! Och nu funderar jag påå vad jag ska ha på mig när vi ska fira min pappa <3

2009-04-26 @ 13:41:45
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback