Städning

Kom hem ifrån skogen för någon timme sen,hade as kul! Nästan hela klassen var där förutom alla lata killar som satt hemma och sepla data eller palystion,haha XD Jag,pappa och Cornelia plocka först ochs en träffa vi Bella,Johanna,Alice och Emelie (johannas syrra) Johanna,Emelie och Alice rulla bort ett däck till parken som jag hittat medans jag,bella och pappa hitta en koja som vi plcoka sönder :) När vi var klara var jag med bella,vi gunga,prata,skratta och sånt som bästisar brukar göra <3 Efter korven och kakorna körde vi en rolig lek som jag inte vet vad den heter,haha XD Pappa och några andra föräldrar skulle städa vid "träsket" vid Gubbis tunnelbana.Frasse och Jonas kom också dit och vi spela in en jätte rolig film när frasse seglar på det äskliga vattnet,det lukta liksom .., äggmöök ! :@ Sen cykla jag hem och fixa mig inför pappa kalas,guud vad det är skönt väder ! :)<3 Nu ska jag vara ute med alla gullungar,SES



Cornelia & William :)<3

Postat av: saga

haha vad sööta, :) <3

2009-04-26 @ 16:21:24
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: juuliiaaa ;)

hörru! jag kommer ut nästa helg till landet! gör du också det? vill träffa dig snaaart älsklingh <3

2009-04-26 @ 17:50:28
URL: http://juuliiaaa.devote.se
Postat av: Julia

Saga: Jag vet,haha <3

Julia: Jaa,vad kul,ska också ut då!<3

2009-04-26 @ 19:51:15
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback