Måndag

Hejjsan bloggen!

Idag var vi som vanligt i ...... , ni vet vad ajg menar.Vi hade syslöjd,fast typ 2/3 var borta på skolpolisutbildning,sköönt faktikskt ! Jag sticka ganska långt och prata med Fille & Jonas hela tiden typ,haha,var ensam tjej XD Till lunch blev det fisk,sås och potatis,ganska gott :) Nästa lektion var typ "blandat" där vi t.ex.fick tillbaka Engelska proven och matte.Fick jätte bra poäng,STOLT! (även om Morre kallar mig plugghäst ) På hemkunskapen gjorde vi pasta med skinksås,blää! Fast jag åt iallafall,jag tyckte nog att det var godast i våran grupp :) Efter skolan gick vi till plan och spela,jag åkte ut ganska snabbt och avr med små killarna som vanligt :) Ja tog med mig kameran och tog skit mkt kort,fick alldeles nyss över alla till datan.Här kommer några av dem,men absolute inte alla XD






1.Jonte
2.Nisse & några till
3.Många
4.Hedda & Bella
5.Hedd,Hugo,jonte & någon till
6.Hedda,natta och hugo
7.Hugo
8.Hedda & Hugo
9.Natta & NIsse






Postat av: juliaaofcourse ! <3

fina bilder du har tagit! :)

2009-04-21 @ 20:35:57
URL: http://juuliiaaa.devote.se
Postat av: Anonym

Tack gumman!<3

2009-04-22 @ 16:53:00
Postat av: juuliiaaa ;)

så lite så! ;) <3

2009-04-26 @ 17:53:25
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback