Lördag

Gick upp halv sex och läste till sju ungefär.Pappa och jag åt grööt och sen klädde jag på mig.Vi möttes vid tunnelbanan där alla väntade.Våran första match blev klockan nio och det andra lagets klockan halv nio.Matcherna var väldigt korta,bara 1:20,haha XD Hur det gick ska jag skriva lite senare i inlägget :D Våran grupp spela väldigt bra och vi fick totalt 7 poäng i gruppspelet och kom totalt 2:a i våran grupp :) I kvarten fick vi möta våra kompisar,vi är 2 "gruppen" för vi är så många i laget,det är därför :) Vi vann över dem andra och kom till semin.Där var det tråkigt spel för dem bara tjonga iväg bollarna hela tiden,tråkiigt :( Det blev övgörande på straffar och vi vann,tack vare Maria<3 I finalen var alla trötta,det andra laget också.Många hade ont i benen och i musklerna men som tur var så har vi underbara Emma som satte 2 baljor och segern var vår! Känns jätte bra ! Hemma blev det duschning,middag och ROBINSON !

Vill väkligen tacka alla underbara tjejer som gör fotboll till en grej som jag alltid längar efter,TACK !<3

Vi är: Enskede 2
Våra kompisar är: Enskede 1

Enskede1 - Järla Gul : 0-1
Enskede2 - Reymersholm : 0-0
Enskede1 - Tyresö : 1-1
Enskede2 - BooFF : 2-0
Enskede1 - Djursholm : 2-0
Enskede2 - Järla svart : 2-0

A slutspel båda lagen :)

Enskede2 - Enskede1 : (straffar) 0-1
Enskede2 - Skörskogen : (straffar) 1-0
Enskede - Järla gul : 2-0

Vi vann !
Bilder och annat kommer XD



Från TigerCupen Hösten08



Postat av: juliaaofcourse ! <3

Grattis !! :)



GUD vilken fin header du har fått ! verkligen jättefin ! pusss <3

2009-04-19 @ 09:27:58
URL: http://juuliiaaa.devote.se
Postat av: Julia

taack älskling !<3

Du betyder väkligen jätte mkt <3

2009-04-19 @ 09:30:44
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: juliaaofcourse ! <3

Du betyder mycket för mig meee ! <3

2009-04-21 @ 20:37:41
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback