Himla taskigt asså !

Hejjsan Svejjsan !

Sov dåligt inatt pga lite mag ont.La mig i soffan och somna typ på 2 sekunder,så sköönt.Man tror alltid,eller jag tror alltid att jag kommer att somna klockan tre på natten och vara jätte trött på morgonen men det har aldrig hänt.Jag har alltid somnat på något sätt och vis.En gång la jag mig faktikskt på en filt på golvet och somna,haha,lite konstigt men vad ska man göra för att få sova sin nattsömn ? Jag vakna sju och gjorde allt som jag skulle göra sen gick jag till Bella.Dem två första lektionerna hade vi läsning och blandat sen hade vi rast.Jag blev skit sur och ledsden på killarna,dem e så himla omogna.Den enda som är normal är Jonte,taaack för det <3 På bilden var det jobbigt för killarna var äckliga och häll på med mobilderna HELA tiden ! Sen sluta vi för att Scotty var sjuk,bra och dåligt ! Hemma fixa jag med loppan och sen hamna jag här :D


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.936731

Tycker du att det var rätt att MIKA åkte ?



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback