Godmorgon

Hejjsan och godmorgon

Jag har sovit jätte bra inatt och imorgon ska vi till ÖLAND !
Det ska bli bra och dåligt.
Bra,för att det är skönt att komma iväg och träffa släkten och sådär
Dåligt,kan inte träffa mina kompisar
Men iallafall,idag ska jag,mamma och syrran iväg till min gammelmormor och gammelmorfar.
Det ska bli kul att träffa dem men också att få vara ute och leka i lekparken mitt imot dem.Nu ska jag snart äta frukost och
sen ska jag fixa mig innan vidra iväg ! PUSS



Du betyder mest Julia <3



Postat av: juliaaofcourse ! <3

naaw, tack gumman, och tack för den dära läken som man kommer till min blogg, älskar dig mest gumman <3

2009-04-07 @ 15:23:20
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback