Fredag

Idag var vi i skolan.Hade engelska provoch matte test,gick jätte bra! På rasten spela vi fotboll och sen bytte vi platser.Jag fick sitta med: Linnea,Theo och Fille ! :) Som vanligt så skulle någon kommentera att jag hade KOSS och efter skolan jag ner till plan.Spela lite tills jag blev jätte arg och nästan gick hem.Men jag glömde en sak på plan och sen när jag kom dit så stanna jag kvar i typ 2 timmar,haha XD Vi träffa Hampus och Adam igen och hade as kul ! Dem är så himla söta :)<3

Nu ska jag sitta här lite till och sen ska jag byta om till träningskläder och värma på för matchen mot Ingarö IF !
Och frästen,idag får jag kameran så jag lovar er mera bilder farmmåt !





Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback