Åker om bara några minuter !

Nu är allt pakat och Emii har gått hem ! Nu väntar vi bara på Pappa och tänker igenom så att allt är me ! Hoppas ni också får det ur mysigt i PÅSK och äter mkt godis,men glöm inte att hålla igong,för alla tjejer som spelar fotboll så börjar jö Sanktan efter Påsk så nu gäller det att vara i toppform.Själv så ska jag springa och studsamatta.Jag kommer att sakna alla kompisar här hemma även om det är flera som ska iväg.Emii och jag hade iallafall jätte kul.Vi spela BUZZ,pantaburkar,åt lunch och lämna en sak.Sen satt vi hät och fixa med våran blogg och hade video samtal med Hugo :) Det blev många bilder idag,men här kommer den som blev mest lyckad ! :)



Älskar dej ! <3




Postat av: nathalie

Hej julia!

du har också en jätte fin blogg jag köpte min canada tröja i nortälje vi ö&b bara för 150kr det finns också canada byxor fast dom är billigare 100kr där i alla fall i täby kostar dom typ 500

2009-04-09 @ 10:40:35
URL: http://smizzan.blogg.se/
Postat av: Julia

Taack så jätte mkt !

Ska kolla lite på internet också,men tack iallafall:)

2009-04-13 @ 17:49:47
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback