Tisadag,haha,roligt!

Hej,hej<3

Idag var jag i skolan som vanligt och hade det ganska kul.
På morgonen läste vi när min lärare(Marie)tände ljus.
Sen öppna vi dagenslucka 16 och det var Emelies dikt som skulle
läsas upp.Sen hade vi rast och mera arbete.
Jag jobba färdigt med Bulgarien och började sakta men säkert på Holland.
(Jobba med Hedda)
Sen hade vi lunch,julbord och sen satt:
Hugo
Lillen
Emelie
Natta
Alice
Jag
Hedda
och gjode sagor när var och en fick säga ett ord var.
Vi satt där hela rasten och hade as kul!
Sen hade vi arbete och Natta måde dåligt och gick hem.
 Sista timmen hade vi Musik med vår lärare Scotty.
Där berätta han en historia och sen fick vi spela några instrument.
Efter det hängde Lillen med mig hem där körde vi singstar!
Kram//Julia


       Hahaha..Mitt singstar.Vi sjöng "Fångad av en stormvind"

Postat av: Natta

ja jag mådde jätte dåligt:( men nu mår jag bra ! kramiis//natta

2008-12-22 @ 19:40:08
URL: http://alltidnatta.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback