Mycket att fixa.

Hej igen!

Hoppas ni hade det toppen den här julen för nu är den faktiskt över.
Asså granen och sjärnonra är ju kvar men själva JULEN är som borta.
Enligt mig.:)
Idag hade jag det ganska stressigt men ändå inte.
På morgonen satt jag vid datan och chatta+att jag var inne på stardoll.
Sen åt jag frukost och mamma fråga om jag ville
gå ut på en promenad i området.
Eftersom jag inte hade något annat för mig svara jag ja.
(Det e ju bra för snart ska jag ha tunering med fotbollen)
När vi typ gått i 10 min ringde min morbror stefan(Klaras pappa)
och sa att dom skulle köpa katt och fråga om vi typ kunda passa Klara.
Jag blev super glad så vi korta av promenaden lite och precis när vi
skulle gå in på infarten ser vi dom komma.
Vilken tajming=)
Sen hängde jag med Klara och vi la pussel,lekte med någon docka,läste bok och banka
på någon trä grej.Efter åt vi lunch och sen kom Stafan och hämta oss.
Då tog vi på oss lite finare kläder och gick hem till min Farfar och Sonja(Sonja e min plastfarmor)
Där åt vi gott och jag var med min halv kusin Felicia typ hela tiden

Puss till alla och min käre "Kusin" Felicia<3
P & K


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback