Ska på match om en timme!

Ska käka lite snabbt, fixa till håret lite och byta om. Sen klockan sju ska jag möta upp johanna vid centrum och sen drar vi t enskede och tittar på damlaget. Ska bli riktigt kul faktiskt! Kommer säkert frysa ihjäl så jag sätter på mig vinter kläder, haha X) Näh, men det är skönt att ma inte behöver stå ute på någon kall grusplan och hacka tänder iallfall.

Jag hinner nog inte blogga något efterm matchen. Den slutar typ nio, och då måste jag plugga inför provet!!

Postat av: Sonja

Åter igen en jättefin bloggsida! Fy vad jag fryser,varför blir det aldrig varmt?? Hoppas ni får det skönt på Öland. Snart är det födelsedag...var är önskelistan????

Puss puss!

2010-05-10 @ 21:32:05

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback