Vill dansa & sjunga!

ÅÅH,jag känner mig topphumör och frisk känner man sig också. Något hostig,men inga problem. Jag vill helst av allt bara ringa hem några vänner och festa loss några timmar. Jag skulle sitta och plugga förut men kunde inte för det börja göra ont i fötterna så jag typ ställde mig upp och körde lite show..


Postat av: Sonja

Skön låt! Synd att det inte var en video! Hörde att farmor kommer på söndag äntligen. Jag ska nu till Solveig,hon ska bjuda på kaffe och våfflor. Smarrigt va? Farfar har åkt på nån mässa,han ska jobba där i kväll,plocka bort några montrar. Vi ses i morgon på kalaset! Kram

2010-03-26 @ 13:03:36
Postat av: julia

åh jag med. hoppas vi kommer vara där samtidigt ofta! jag saknar dig verkligen grymt mycket, jag älskar dig lillasyster <3

2010-03-26 @ 17:46:24
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback