Tisdag

Inget roligt hände. Eller jo! Jag och hedda hitta en boll på kortrasten och så börja alla spela med oss. Det var roligt,och kul för mej,johanna o hedda som faktiskt spelat fotboll läääääänge .. Fick riktigt härliga flashbacks också när vi satt och titta på killarna som typ styla när dom spela på lunchen. Roligt :) Men jag var med hedda hela dagen iaf,och imorgon är det sista skoldagen på ganska länge. Är ledig på torsdag men lovar att hålla bloggen igång från öland.

Men vi hörs ikväll också,nu ska jag sms:a & chatta lite ;)


Här har vi henne,ni som vet vem jag är,vet vem denna flicka e ;P

Postat av: julia

julia, jag börjar gråta. du är så otroligt fin, och dina ord värmer i mitt hjärta. jag älskar dig så sjukt jävla mycket så att det inte är sant. julia, du är min syster och jag saknar dig så att det gör ont :'(

2010-03-30 @ 21:41:18
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: alli♥

Fett bra blogg!<3

åhååå skit bra verkligen!!!

2010-04-06 @ 16:57:05
URL: http://aliciajonssons.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback