Slagga hos hedda

Sov hos hedda (fredags) så det blev ingen bloggning. Vi hade skit roligt,och garva ihäl oss (nästan) som vanligt <3
Orkar inte berätta för jag tror inte ni e så intresserade av vad som hände .. Hehe,och sen var det för mycket roligt som hände att jag inte orka skriva. Firi christian iallafall,roligt som vanligt. Satt med blogg.se hela kvällen och fixa med felicias design <3

Postat av: hedda

Haha ja e nt nervo ja e lungn som vanlingt :D

Det ska bli kul hur du kommer riagera när du ser honom . Haha du kommer säker prata massa närvös prat ;)<33

2010-03-07 @ 10:12:28
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha, kul att höra XD :)

2010-03-07 @ 13:21:10
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Sonja

Felicia`s blogg blev jättefin! Vi lämnade två kassar med tomburkar på altanen,blev ju lite i går! Nu ska jag snart på teater,bjuden av en kompis. "Allt jag vill veta om min mammma" med Catharina Ewelöv. Om två veckor är det kalas igen!! Kramis!

2010-03-07 @ 15:10:56

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback