Jag valde att inte titta ..

Jag gick faktiskt och la mig igår när det var dags för tredje perioden i ishockeyfinalen. För det första var jag skit trött men sen var jag faktiskt lite nervös för om mitt kära USA skulle förlora. Men nu såg jag det jag inte ville se ..
Canada i olympiska guldmedaljer (titta på svt) Såg att det var på övertid som det avgjordes av Sidney Crosby.

Jag känner ändå lite glädje inom mig att canada vann och att Sidney fick göra det avgörande resultatet.

http://svt.se/content/1/c8/01/90/97/25/crosby420synk.jpg
Här har ni honom,och vill ni se det avgörnade målet så klicka här!

(en sammanfattning av hela os och massa roligt kommer ikväll/imorgon)


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback