Jag kan inte snacka normalt ..

Hej alla gullungar!

Kunde sova inatt,stolt :) Nej,men när jag vakna i morse kuna jag inte sätta mig upp utan att jag trodde att min hals skulle sprängas och jag skulle spy. Mår faktiskt riktigt dåligt just nu,har ingen värktablett. Man kan i enklaste fall säga att jag tappat rösten (60%) Så snälla,ring inte först utan börja med sms:a. Men nu ska jag kika runt på bdb och bara surfa lite.

http://info.sbsradio.com/da/mediafiles/5/images/the_voice_master_logo_.jpg

Det får väll bli the voice hela dagen ..





Postat av: hedda <3

tack :) dsm !<33

2010-03-21 @ 12:44:37
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: Sonja

Fin sida du har nu! Stor och bra ruta att skriva i. Stackars dig som mår så dåligt! Hoppas du snart blir bättre. Pratade med Pelle,Emilia var dålig fortfarande,kom i båda ändar......dom flesta på hennes dagisavd.var sjuka. Sköt om dig! Kram

2010-03-21 @ 16:05:11

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback