En saknad person ..

 

 

Shit .. Vet inte riktigt vart jag sa börja. Kommer ihåg första gången jag träffa dig. Min farmor visa vägen till dig och vi var båda ganska blyga. Minns att vi badade med min och din brorsa på din flotte och guppa på waxholm's båtarnas vågor. När vi skulle komma på en helt ny sport. Eller när vi skulle sova över på din vind. Jag har många fina sommarminnen med dig vännen. Men vintern och hösten är för lång för att klara sig utan dig. Jag tänker på dig varje dag och allt som vi kommer göra i sommar. Bada,fota,midsommar och alla fina kvällar tillsammans.

Du inte min vän .. Du är min bästavän,min syster och min fotokompis.. älskar dej storasyster ♥



Postat av: julia syster

aww älskling, jag minns allt det där. Alla minnen, så jävla värdefulla! jag kommer aldrig någonsin glömma dig, och jag hoppas på att sommaren kommer bli den bästa! fan vad roligt vi ska ha. jag älskar dig! <3

2010-03-05 @ 15:22:38
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback