Tillbaka efter dusch

Har duschat nu,jätte skönt. Har vart så varm idag,inte feber utan bara svettig. Men om jag tar av tjocktröjan blir jag kall och frusen så jag valde att ha den på. Så det var fantaskiskt skönt att få ljummet vatten på sig. Jag har varit pigg idag,spela sims hela förmiddan typ (glömmde jobba) Sen såg ni ju min goda lunch,och sen satt jag kanske 2 timmer och jobba intensift spanska. Min bok är snart klar,sjukt stolt faktiskt! ;D

Imorgon skola & fest
Nu Glee

Postat av: julia

tack älsk! jag börjar få tillbaka mitt självförtroende nu tack vare alla underbara vänner, så jag kommer snart tillbaka till bloggen, jag lovar! jag kanske inte skriver så ofta men jag kommer nog svara på kommentarer! iallefall på dina fiina <3 älskar dig <3

2010-01-22 @ 15:45:35
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback