Riktigt trött ..

Jag har vart riktigt seg idag,ändå så tar jag mig och mina sega kropp och sätter mig och skriver till er. Skolan var social och ganska arbetsam idag faktiskt. Fick klart mycket + att jag också fick träffa mina fina vänner .

Efter skolan drog jag,felicia o emelie hem. Vi åkte först med johanna,frasse och hugo men vi tappa bort varandra i skanstull och gullmars. Haha,eller johanna gick av i gullmars för att hon trodde vi inte skulle hinna (och det gjorde vi inte heller) och så var det typ 9 minuter tills nästa farsta tåg kom så jag,felicia o emelie åkte vidare till slussen (frasse o hugo gick av i skanstull) Haha,men vi hade det skit roligt innan gullmars :D

Vi chilla runt och jag köpte en present till emelie,titta på gina o kicks och sen tog vi en fika. En ganska gammal tant som inte riktigt kunde se fråga om vi kunde hämta coker och vatten till henne. Jag o felicia typ ställde oss direkt upp ;) Såg melina också .. KRAM

Postat av: patricia

:) allt bra med dig?

2010-01-14 @ 21:35:25
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback