Hovet

Först tänkte jag svara på en kommenatar från ebba :)
SVAR: Haha,okej. Alla verkar tycka den är bra så det blir nog det som blir den första biofilmen 2010 :)<3

Idag var vi i flottsbro i näreheten av huddinge (det var en som fråga :) Det var roligt som fan,men riktigt kallt ska ni veta. Mina fingertoppar var som istappar och mina tår var typ förlamade. Läskigt kallt stockholm idag . Pappa och syster åkte inte lika fort så jag åkte ganska mycket ensam,men det gjorde inget!

Vi åkte hem frunt halv fem och var hemma typ fem. Tog en varm dusch och klädde på mg,käka och sen skjussa pappa in mig till hovet. Mötte mange och sen gick vi bland djurgårdarna in till rinken. Matchen var riktigt bra. Och jag måste erkänna att det är mycket roligare att titta på ishockey än fotboll. Mer fart,spänning och stämningen. Klacken sjöng och hoppa hela matchen. Sjöng roliga låtar och det var toppen! Tack mange för matchen!





Postat av: GAAAAAH! juliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!

JULIAJULIAJULIA! JAG VAR JU OCKSÅ DÄÄÄÄR! VI KUNDE JU FÖR FAN HA TRÄFFATS! GAAAAAHHHHHHHH, JAG SATT TILL HÖGER DÄR, PÅ ANDRA SIDAN JU! ÅÅÅHHHHH! NEJ NU ÄR JAG ARRRRG! gaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! varför såg jag inte dej för?!!??!?! blööööö! <333333

2010-01-06 @ 16:15:34
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback