Ännu en fredag ..

Och inget speciellt har hänt. Haha,dom två lektioner vi hade idag var fett roliga. På spanskan satt jag o cecilia och flumma och bestämde att vi kanske skulle gå på bio typ nästa lördag 'det regnar kötbullar,3D' . Sen på svenskan så var det typ jätte många som kom sent så matilda fick låsa upp,låsa,låsa upp,låsa dörren säkert fem gånger :)

Efter skolan blv det jag,johanna o felicia. Vi flumma och jag o fille gjorde en as snygg vulkan med glasyr och typ sånna där silver kulor. Våran redovisning kommer att äga skiten ur resten .. För att ;
Johanna är; Smartas i skrivandet
Felicia är; Bäst på att göra fint
Jag är bäst på att; Veta vart och prata


KRAM


Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. haha okej :)



vadå, vad är det för fel ? :O

2010-01-15 @ 20:42:11
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: felicia

haha aa<3

2010-01-16 @ 10:26:49
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback